Niat Seorang Peluah

Secara jujurnya, aku bukanlah seorang yang rajin dalam bab-bab penulisan ni..
Tapi, dari cerita yg aku dengar sekililing aku, aku dapati dunia blog dunia yg sangat menarik.
Dunia yang tiada penghujung. Setiap orang ada perkara yg nak disampaikan.. X kira aa dari segi info-info baru, ilmu-ilmu fardhu ain, ilmu-ilmu fardhu kifayah, pengigatan kemanusiaan, perjalanan hidup masing2. Aku percaya, dunia blog adalah satu medium yg sangat baik utk membuat kebaikan. Satu saham untuk kita peroleh manfaat dan pahala yang berterusan. Kepada yang menulis dengan niat ikhlas untuk kebaikan, teruskanlah. Semoga Allah sentiasa memberikan rahmat. Ramai blogger2 hebat yang aku kenal. Pelajar2 alex, bdk2 ASiS. Aku nak sangat jadi hebat berilmu macam senior2, member2.. InsyaAllah, aku harap dapat belajar banyak lagi.

Dunia blog akan mencerminkan siapa diri kita. Aku x nafikan. Aku seorang yg penakut untuk bersuara.. Aku takut menegur benda yang aku tau salah. Aku takut amik tindakan, utk membetulkan apa yg serong. Malah, aku takut untuk ditegur secara terus. Hati ini sungguh lemah. Seorang insan yg kurang keyakinan diri. Jadi, aku mahu menulis atas apa yg aku rasakan perlu. Aku mahu menjadi lebih berani untuk berkongsi. Dan moga dengan jalan ini, aku akan menjadi insan yang lebih sempurna insyaALLAH

0 comments: